مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:352021-01-06سياسي

فارس من| تلاش برای راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی در سمنان


تمدید 23 فقره موافقت اصولی مجتمع های خدماتی رفاهی در استان سمنان انجام شده و پنج باب از این مجتمع ها در آینده نزدیک در استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، با سوژه درخواست احداث مسجد و مجتمع رفاهی در مسیر شاهرود- آزادشهر از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده اند.

در این سوژه آمده است: لطفاً از آستان قدس یا اوقاف بخواهید یک مسجد و مجتمع رفاهی در مسیر ترانزیتی و پر رفت وآمد شاهرود آزادشهر احداث کنند.

خود روستای خوش ییلاق هم امکانات لازم برای ایجاد چنین مجموعه ای را هم دارد .

مجید همتی، رییس اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری استان سمنان در همین باره، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی متقاضی احداث مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی در حاشیه راه های حوزه استحفاظی استان 6 فقره موافقت اصولی جدید صادر شده است، اظهار کرد: در این مدت، 23 فقره موافقت اصولی تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج باب مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی برای ارائه خدمات به کاربران جاده ای استان در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: خدمات رسانی مجتمع های خدماتی-رفاهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تلاش برای راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی در سمنان

فارس من| تلاش برای راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی در سمنان